未命名-2    

 

 

 

 

生活中的每一個片段似乎都有一首歌可以代表當下發生的事情,

所以在婚禮中的每一個片段我們都希望背景音樂是適合新人的。

今日推薦的婚禮歌曲是一首聽起來溫柔輕盈的小品歌曲 ---

 

 The Moon Song  

 

 

The Moon Song  

 

I'm lying on the moon

My dear, I'll be there soon

It's a quiet and starry place

Time's we're swallowed up

In space we're here a million miles away

我輕輕地躺在弦月上

親愛的,我馬上就會到你身旁

在這個星光熠熠又安靜無聲的地方

時間甚麼的好像都不再重要

即使我們相隔千里,但我們的心緊緊相依

 


There's things I wish I knew

There's no thing I'd keep from you

It's a dark and shiny place

But with you my dear

I'm safe and we're a million miles away

關於你的事我都想知道

而我也不會對你隱瞞我的事

這是個又暗又光亮的地方

只要和你在一起我就感覺很安心

即使我們相隔千里,但我們的心緊緊相依



We’re lying on the moon

It’s a perfect afternoon

Your shadow follows me all day

Making sure that I'm

Okay and we’re a million miles away

我們輕輕地躺在弦月上

這是個美麗的下午

你的影子緊緊跟著我

只為了確認我好不好

即使我們相隔千里,但我們的心緊緊相依

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    囍緻婚禮顧問 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()